RejseBillet er en ny app til køb af enkeltbilletter og pendlerkort på tværs af hele Danmark, som kan bruges i bus, to...
Den kollektive trafik spiller en central rolle i at få Danmark til at hænge bedre sammen og i at fremme den grønne om...
Har du et spørgsmål? Vi sidder klar ved telefonerne til at hjælpe dig.
Få hjælp til busafgange, driftsforstyrrelser og køreplaner
Mandag - Fredag kl. 06.15 - 18.00
Lørdag kl. 09.15 - 17.00
Hjælper dig med alt omkring Rejsekort
Hverdage kl. 08.00 - 18.00
Lørdage kl. 10.00 - 15.00
Få hjælp til Ungdomskort og Skolekort
Mandag - Torsdag kl. 08.30 - 15.00
Fredag kl. 08.30 - 14.00
Hjælper med spørgsmål om Sydtrafik og stiller dig om til rette afdeling
Mandag - Torsdag kl. 8.30 - 15.00
Vi behandler din henvendelse hurtigst muligt - og vi passer godt på dine data. Angiv kun følsomme personoplysninger, hvis det er nødvendigt for din henvendelse.
Skriv til os, hvis du har en oplevelse, du gerne vil dele med os. Vi modtager gerne feedback, uanset om det er ris eller ros. Jo flere oplysninger du giver os, jo bedre svar kan vi give dig.
Skriv til os, hvis du har en oplevelse, du gerne vil dele med os. Vi modtager gerne feedback, uanset om det er ris eller ros. Jo flere oplysninger du giver os, jo bedre svar kan vi give dig.
Hvis bussen er skyld i, at du kommer 20 minutter for sent, kan du søge om rejsegaranti her i formularen. Læs dog først de nærmere regler for rejsegaranti her.
Drejer det sig om kørsel med Flextrafik er det anden formular du skal udfylde. Gå til rejsegaranti for Flextrafik her.
Brug formularen til at sende informationer og spørgsmål til os om Ungdomskort og Skolekort. Vi skynder os og svarer så hurtigt vi kan.
Hvis du gerne vil have en køreplan på papir, kan vi printe et eksemplar og sende det til dig. Udfyld formularen, så sender vi køreplanen med posten.
Har du behov for at sende informationer (fx persondata) til Sydtrafik på en sikker og krypteret måde, kan du gøre det via denne formular.