Køreplaner i Billund Kommune
Samlet oversigt over lokale og regionale ruter
Lokale og regionale ruter
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 9722 6633
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte De Blå Busser på telefon 7515 0088.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Blåvandshuk Turistfart på telefon 7527 1100
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Herning Bilen på telefon 9712 0050.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove 4164 0654
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove 4164 0654
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Herning Turist 9747 2655
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Keolis på telefon 8817 1800
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte De Blå Busser på telefon 7515 0088
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
Her finder du svar på hvilke regler der gælder når du fx vil have hunden, cyklen eller noget helt tredje med i bussen.
-
Bemærk det er ikke alle stoppesteder, der fremgår af køreplanerne, men du finder dem på Rejseplanen.
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
Kommentér din køreplan