Køreplaner i Haderslev Kommune
Samlet oversigt over bybusser og lokale og regionale ruter
Bybusser
Bybuskortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 5115 0752.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
Lokale og regionale ruter
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, se i køreplanen, hvilken vognmand du skal kontakte.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, se i køreplanen, hvilken vognmand du skal kontakte.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Hvis du har glemt noget i flexbilen, så skal du kontakte Flextrafik på 76 806 806
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 7472 2618.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, se i køreplanen, hvilken vognmand du skal kontakte.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 7442 2625
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
Her finder du svar på hvilke regler der gælder når du fx vil have hunden, cyklen eller noget helt tredje med i bussen.
-
Bemærk det er ikke alle stoppesteder, der fremgår af køreplanerne, men du finder dem på Rejseplanen.
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
Kommentér din køreplan