Køreplaner i Vejle Kommune
Samlet oversigt over bybusser og lokale og regionale ruter
Linje 7 midlertidigt nedlagtLinje 7 er midlertidigt nedlagt til 14. juli grundet spærring af Ribe Landevej. |
Bybusser
Bybuskortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
- Åbn: 3 (Gyldig fra 161022)
- Åbn: 3 (Gyldig fra 15. maj 2023) OMKØRSEL
- Åbn: 3 (Gyldig fra 250623 til 130823)
- Åbn: 3 (Gyldig fra 140823)
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
- Åbn: 4 (Gyldig fra 150123)
- Åbn: 4 (Gyldig fra 150523) OMKØRSEL
- Åbn: 4 (Gyldig fra 250623 til 130823)
- Åbn: 4 (Gyldig fra 140823)
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Linje 7 er midlertidigt nedlagt til 14. juli grundet spærring af Ribe Landevej
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i taxien, så skal du kontakte Vejle Taxa på telefon 7020 1222
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
Lokale og regionale ruter
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 93928600
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Herning Turist på telefon 9747 2655
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Herning Turist på telefon 9747 2655
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, se i køreplanen, hvilken vognmand du skal kontakte.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Der kan ikke medbringes cykel på rute 211.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, se i køreplanen, hvilken vognmand du skal kontakte.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, se i køreplanen, hvilken vognmand du skal kontakte.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Herning Turist på telefon 9747 2655
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Vejle Turisttrafik på telefon 75859488.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Herning Turist på telefon 9747 2655
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 7442 2625
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Keolis på telefon 8817 1800
Natbusser
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
-
Her finder du svar på hvilke regler der gælder når du fx vil have hunden, cyklen eller noget helt tredje med i bussen.
-
Bemærk det er ikke alle stoppesteder, der fremgår af køreplanerne, men du finder dem på Rejseplanen.
Giv os dine kommentarer eller ønsker til køreplanen, så tager vi det med i vores planlægning.
BEMÆRK - Du får ikke svar fra os via denne side.
Ønsker du et svar, skal du i stedet benytte siden: Ris og ros
Kommentér din køreplan