Kundetilfredshed i Sydtrafik og Flextrafik Skip til hoved indholdet

Kundetilfredshed

Hvert år undersøger vi kundetilfredsheden hos passagererne i bussen, mens kunderne i flextrafikken bliver spurgt hvert andet år.

Det sker gennem personlige interviews i bussen eller på telefonen, og de bliver udført af et uvildigt analysebureau.

Det er siden 2018 blevet suppleret med en landsdækkende kundetilfredshedsundersøgelse, der foretages online, og omhandler alle trafikselskaberne inklusive tog og metro. 

Disse tre kundetilfredshedsundersøgelser betyder, at vi altid har et godt billede af, hvordan vores passagerer opfatter os, og de bliver brugt aktivt i vores arbejde med kundeservice og produkter. 

Kontakt

Har du et spørgsmål? Vi sidder klar ved telefonerne til at hjælpe dig.

70 10 44 10

Få hjælp til busafgange, driftsforstyrrelser og køreplaner

Mandag - Fredag kl. 06.15 - 18.00

Lørdag kl. 09.15 - 17.00

Søn- og helligdage kl. 10.15 - 17.00

Ændringer kan forekomme omkring jul og nytår.

76 608 608

Bestil din Flextrafik. Få hjælp til Flextrafik

Alle dage fra kl. 08.00 - 18.00

Lukket den 24. og 31. december.

NB. Bestil kørsel senest 2 timer før ønsket afhentning.

70 11 33 33

Hjælper dig med alt omkring Rejsekort

Hverdage kl. 08.00 - 18.00

Lørdage kl. 10.00 - 15.00

Søn- og helligdage: Lukket

76 60 86 50

Få hjælp til Ungdomskort og Skolekort

Mandag - Torsdag kl. 08.30 - 15.00

Fredag kl. 08.30 - 14.00

Helligdage lukket

76 60 86 00 - tast 4

Hjælper med spørgsmål om Sydtrafik og stiller dig om til rette afdeling

Mandag - Torsdag kl. 8.30 - 15.00

Fredag kl. 8.30 - 14.00

Søg