Kundetilfredshed Bus
Vi undersøger hvert år tilfredsheden hos passagererne i bussen.
Det sker gennem personlige interviews foretaget under rejsen af et analysebureau.
I 2019 slog vi rekorden for tilfredsheden blandt vores brugere – den overordnede tilfredshed steg fra 79 til 85 point ud af 100 mulige.
I 2021 har vi gennemført undersøgelsen - dog med færre daglige passagerer. Det har sat sin præg på målingen, der dog holder niveauet fra 2018.
De gode takter fra 2019 er dog tilbage igen i seneste måling i foråret 2023.
-
Kundetilfredshedsundersøgelse (Bus) 2023
-
Kundetilfredshedsundersøgelse (Bus) 2021
-
Kundetilfredshedsundersøgelse (Bus) 2019
-
Kundetilfredshedsundersøgelse (Bus) 2018
-
Kundetilfredshedsundersøgelse (Bus) 2017
-
Kundetilfredshedsundersøgelse (Bus) 2016
-
Kundetilfredshedsundersøgelse (Bus) 2015
-
Kundetilfredshedsundersøgelse (Bus) 2014
-
Kundetilfredshedsundersøgelse (Bus) 2013